temanku

18 Okt 2012

Menangges Dalam Diam

Lepas satu masalah yang datang, datang pulak masalah yang lain! Kenapa nyerk?? Apa la salah aku nie sampai nak babitkan aku. Shiit! Tak sampai seminggu aku tersenyum sepanjang masa. Datang balik mood sedih nie. Nak nangges pon dah rasa macam kering je airmata nie. Nak mengadu takde sape nak mengadu! Apa yang mampu aku buat hanya berdoa kepada ALLAH dan menangges untuk puaskan apa yang terbuku dihati. Adakah ini ujian sebelum kita menuju kebahagiaan? Sampai satu tahap aku dah terasa putus asa sangat-sangat. Tapi alhamdulillah iman aku nie masih kuat! Masih pikir abah, along dan angah! Hanya diorang je yang aku ada sekarang. Perwatakan aku bila dengan kawan dan masa aku bersendiri nampak berbezanya. Bila dengan kawan-kawan aku boleh gelak macam tak ingat dunia, bila aku bersendiri aku terasa aku dalam dunia lain. Aku lebih suka bersendiri dari bercampur dengan orang. Itu pun ada jugak yang tak puas hati. Kadang tengok orang lain bahagia dengan family diorang serius aku cemburu sangat-sangat. Aku cuma dahaga kan kasih sayang je wey!! Itu je yang aku harapkan. Aku harap dikurniakan seorang suami yang mampu berikan kasih sayang n kebahagian hingga ke akhirat kelak. Kalau kata aku main-main dalam bercinta memang sory la. Sekarang nie aku dah taknak 'cinta monyet' lagi. Apa yang aku cari hanya la cinta yang sejati untuk selamanya. No idea now! Kepala tengah runsing.  Mak datanglah dalam mimpi farah nyerk! Ya'allah. Aku terima segala ujian darimu. :'(


seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^