temanku

2 Jun 2011

Malam akhir di ILP IPOH

1/6/2011 adalah hari sejarah bagi sem akhir di ILP IPOH,..Satu majlis telah diadakan untuk meraikan pelajar2 tersebut,..kitorang sambut simple2 jew,..tapi best,..Kelab teater juga telah membuat satu persembahan dengan jayanya,..antara gambar yang ditangkap,....JENG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                         































                                                   

                                     
nie sume budak teater sem 1/2011...kira junior aku la,..tapi diowang memang sporting la,...best gila,...tak lupa juga kepada pebgajar kami iaitu Rashidi Bin Abdul Kharis dan bonda Alyzawati Abdul Aziz Ziz kerana telah banyak memberi tunjuk ajar kiepada kami,..JASAMU AKAN DIKENANG,...TERIMA KASIH CIKGU!!!!!

nie gambar aku n kawan,..bukan pakwe k,..
   aku ngan abang pw4 elek,....
    aku ngan khairi
      aku ngan yus

       aku ngan apek                                           
                                   

seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

2 ulasan:

  1. Woah! Akak dlm Kelab Teater! Best x? Akak mesti berbakat besar kan? :D
    by the way, boleh x akak follow blog sye?:
    http://justynaizadchannel.blogspot.com/2011/06/my-fantastic-holiday-adventure-part-two.html?utm_source=BP_recent

    BalasPadam
  2. hahahhahaha,..biase2 jew,..akak nie pemalu ckit,..ok,..nnti akak follow nyerk,..

    BalasPadam

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^