temanku

2 Okt 2011

~mY lOvE~

~aSsaLaMuaLaIkUm~
sElaMaT tEnGahArI!!!!huhuhuHuhuhuHU
BoSan CaMpuR pEnaT seBenaR Nye,sEmaLaM kUa G JaYa juSCo NgAn aDIk...ItU pOn bErdUa Jew,AdIk2 YanG lEn BalIK,.....Pas 2 maLaM puLaK OveRNigHt nGaN meMbeR,tERbaIk la KaN!!

Sebenar nye bukan nak cite pasal aku kuar,nak cite pasal orang yang tersayang atau lebih dikenali "MY LOVE".....hahahahhaha,..Name die Shahrul Izwan Bin Murad(betul kew nyerk??),umo die 22 racenye,duk kat Lekir,keje pulak Supervisor kat TNB...itu pon kontrak jew,..tak dapat kejew tetap ag....die nie xdew la ensem anew,tapi aku suke kat die,...die nie kejew jew,mase nak kuar memang takde langsung,...obses ngan kejew!!hahahaha,.hobi die nie futsal..ag 1 kaki bola...sabar je la jadi awex die nie!!die nie suke menyakitkan aty aku je tau nye,.mule-mule couple dulu selalu gak ar nanggis pasal die,bab xtahan ngan peragai die,...salah satu sebab aku terime die,.cam ne aku nak cakap pon aku xtau la,.tapi aku sayang nak tinggal kan die,die nie xdew la baik sangat,..mase mula-mula couple ade gak member aku wat fitnah pasal die,mula2 nak caye,tapi bile aku taye die,die soh aku pikir balik,..rupenye x,budak 2 suke rosakkan hubungan orang,.nasib la die sayang aku!hahahah..sukenye la!Aku start couple ngan die 1/3/2010,...awal bulan kan??masuk sekarang baru setahun setengah la,..moge-moge kekal la tok selame-lamenye,~AMIN~

                                                                           sHaH@FaRaH

nie la gambar aku ngn die,..mase mule2 couple dulu,...aku couple ngan die,slow2 sikap keperempuanan 2 ade,..hahhhahahahaha,..lau tengok stail aku ngan skunk memang lain,..bak kate aku wat kawan2 sekolah"aku bukan farah pengkit ag la.farah je ok",...aku xsuke simpan gambar die,xtau la nape,.nie pon amik dalam encet ary 2,.jenuh juga la nak mintak,...mybe die takot kantoi gambar n mesej kot,.bab aku penah cek kat encet die,ade mesej ngan gambar ngan perempuan lain,..xtau la die setie ngan aku atau x!!lau xsetie pon,jangan men kan persaan aku,..i2 jew....pas nie aku nak duk selangor balik,memang susah la nak jumpe die,.sedang kan duk perak pon memang susah nak jumpe,....kadang-kadang sedih gak,ade pakwe selalu xdihiraukan,..tapi aku terima la kan!!


Nie `MY LOVE TEADY` pemberian dari die la,...nie la first time dapat teady dari pakwe,.hahahhahahahahaha..besar kan!!tapi xcukup besar ag la,....teady nie die bagi sempena bzday aku,..mase bzday die pon,aku bagi die teady bear gak,tapi kechik jew,..xmampu nak beli besar......tahun nie je lambat sikit aku bagi die hadiah,bab aku xtau nak bagi die ape,puas mencari....akhir aku dapat gak,...


Nie la hadiah yang aku nak bagi kat die,walaupon orang cakap xelok bagi baju kat kekasih kan,...tapi aku kena yakin ngan diri sendiri,..lau ditakdirkan aku putus ngan die,aku terima seadanye,..aku harap die suke la,.hahahahhahaha,..ary nie memang aku cerite pasal die jela kan,..xpew2 bukan selalu kan.....tahun nie bzday aku,aku xminta benda yang bukan-bukan pon,.aku just mintak die bagi kek coklat jew!!aku nak cangat orang bagi aku kek,.ag-ag dari orang yang tersayang...hahahahahha,..harap2 dapat la!!bile ag nak mintak bende2 cam 2 kan,.hehehehehe,..cukup la 2 cite pasal die,..k la....cukup tok ary nie la,..semoge terhibur ngan blog aku nie!!sory la lau membosankan!!hahahahhaahhaha...

~SHAHRUL IZWAN BIN MURAD~
~NUR FARHANA BINTI SUBHI~
  (01/03/2010)


seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^