temanku

4 Mac 2013

Perkenalan

TIN . . . TIN . . . TIN . . .
Tumpang lalu kejap! Mengambil masa sebentar nak update blog nie walaupun kesihatan yang tak mengizikan. Tak tahu la demam sebab ape! Maybe demam sebab asyik kena presentation je kot. HAHAHAHAHA. Naik tension rasanya! Cepat la masa berlalu, tak sanggup nak menunggu dah. Ok!

Sedar tak sedar dah 4 bulan aku ditinggalkan! Tapi sayang dekat dia tue still ade lagi. Bila teringat je mesti nangges. Tak tahu nak buat macam mana dah. Dia pun dah bahagia yang yang tersayang. Sapa kata SINGLE nie tak sunyi. Memang sunyi yang teramat la habaq ang! Tapi takpe, ade member yang sudi teman aku bila aku sunyi, bila aku sedih! Dia la orang first aku akan tepon. Bila dah dengar suara dia, terus hilang semuanya. Silap-silap boleh jadi gila sekejap! HEHEHEHHE. Sekarang nie makin kerap ar aku dan si GEMUK a.k.a SHAH berhubung. Kejenya asyik nak cari pasal je! Ape pun tak boleh. :)

3/3/2013 first date dengan ZAM! HAHAHAHAHA. Pemalu orangnya! Last-last aku pun jadi pemalu. Datang dari jauh semata-mata nak keluar dengan aku. Terbaik la! Dah la time keluar aku pulak tak berapa nak sihat, tengah syok-syok makan die ajak aku pi klinik. Bila aku cakap taknak je! Mula la die membebel! Pekakkan telinga jela. HEHEHEHE. Kuat membebel orangnya!

Thankz sudi datang n bawa keluar! Tak lupa jugak untuk hadiah yang tak seberapa nie. Saya akan hargai pemberian awak tue ZAM. Tolong jangan mengharap someting dari aku! Aku takut aku akan kecewa kan kau Mr.Zam.



seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^