temanku

16 Mei 2013

Sepi tanpa kata

Hai hai hai ! Wah lama tak update . Habis bersawang ! Nak kena cuci bagi bersih nie. Clean n Clear la. Boleh begitu?
Eh ! Lupa pulak. Assalamualaikum teman blogger semua.
Tiada yang menarik pun nak dikongsikan. Just kisah-kisah seharian hidup sebagai pelajar. Tue je pun! Ape makna SAHABAT tue nyerk? KAWAN dengan SAHABAT nie lain maksudnya kan? CINTA pulak ? Lagi la takde kaitan ! Tapi . . . . . .
Ade kesah disebaliknya ! Siapa tak sayang kawan-kawan kan. Apatah lagi bila kita dah anggap BFF kita. Kadang-kadang kita jaga perhubungan tue. Tapi orang lain ? Mungkin kita tak sedar salah kita kan, sama-sama la tegur. Perumpamaan KAWAN MAKAN KAWAN, TALAM DUA MUKA ! Memang dah sinonim dalam kehidupan. Tak kisah la nak anggap aku nie ape pun ! Tapi jangan letakkan kesalahan 100% dekat aku sorang je ! Macam tak adil pulak rasanya kan ? Satu je yang tak suka cara kau ! Kenapa kau BERUBAH kerana CINTA ? WHY . . . . . . . . .. . . . . Biar la kau dengan cara kau kawan ! Kalau kau rasa ini yang boleh buat kau BAHAGIA , terpulang ! Walaupun sanggup tak bertegur dengan kawan-kawan lain. Dan satu hal ! Dengan aku, kau tarik muka mungkin sebab aku bawak cerita ke buat cerita ke . Ok takpe ! Tapi berjaga-jaga la, musuh dalam selimut kita tak tahu kan. Ape pun kau tetap kawan aku dunia akhirat ! Aku still doakan kebahagian korang berdua.

Rindu nak macam nie !


seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^