temanku

2 Dis 2011

Hitam,Putih n Merah

Ape yang korunk rase menarik tentang tiga warna nie?????????????
memang menarik tau lau korunk nak tau,warna tue jugak ramai yang suke kan,.hhuhhuuhu,.tiga warna tu jugak telah dipilih untuk dijadikan TEMA malam akhir di ILP IPOH,..huhuhuhu,.mule-mule 2 macam malas nak ikut tema yang dibagi,tapi bile dipikirkan,,mecty menarik,sem nie race nye yang paling best,nak kate best xdew la best sangat,.tapi boleh la!macam-macam acara telah dipersembahkan untuk tontonan tetamu yang datang,..semua pelajar sem akhir dibenarkan masuk,..WAHHH!!bile masuk jew dalam dewan,macam-macam style ade tau,..dah la aku xpayah berwatakan seperti perempuan,tapi malam 2 aku wat kelainan,hahahhaha,.semua macam tak percaya kot,.aku nie memang susah cikit lau nak suh pakai macam perempuan!semua dah tau,..Prinsip Aku "AKU TETAP AKU LA"...orang kate jangan jadi hipokrit...Pada 30/11/2011 lasatu majlis telah diadakan untuk meraikan kitorang semua,..hahahaha,..malam 2 ade persembahan nasyid,nyanyian,teater n tarian,..memang memuaskan la,..ade gak cabutan bertuah kad pelajar,cabutan no kerusi n pencarian KING n QUEEN pada malam 2,..malas la nak cerita banyak-banyak,..









nie la KING n QUEEN nye



2 jela gambar yang ade,sebab malas nak bergambar sangat,..hahahahahahha,...2 la pemenang nye,yang berjaya memikat hati semua,..suke tengok CHIN....ensem kan,,,hahhahaahha,..nie semua gambar dak kelas aku,...due2 KING n QUEEN dak kelas,..aku pon menang gak tapi just dari segi 6 yang terbaik pakaian mengikut tema,..hahahahaha,.malu siot,..itu pon nasib jew,...maklum la, "SAYA TAK SECANTIK KAMOO" lau aku xdapat pon xkisah,..k la,..chow dulu!!




























seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

3 ulasan:

  1. i really really loves these three combination of colour, nice theme...don't forgot tu visit my blog too, i guna merah hitam dan putih jugak..hehe selamat berkenalan ye :)

    BalasPadam
  2. i suke sgt3 these 3 combination of colour, nice theme ! n jemput singgah blog i jgk, sbb i guna these 3 colours too :) n btw, selamat berkenalan ye hehe

    BalasPadam
  3. ya,..3 warna yg mnrik sgt2 kn,..slmt brknln

    BalasPadam

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^