temanku

2 Jan 2012

TAHUN BARU 2012

Salam 1 MALAYSIA,...
hhahahhahahhaa,..Sempat lagi kew nak ucap TAHUN BARU nie,sempat kot,....SELAMAT TAHUN BARU 2012 kepada semua,..moge-moge tahun nie lebih ceria dari tahun-tahun sebelum nie ok,..ape yang aku nak cer pon aku xtau la wey,...

yang pasti tahun 2011 punye cerita aku xnak cerita dah,...tak kire la baik ke buruk kew,..abaikan!!! malas nak kenang benda yang lepas,..hahhahahhaha...09/01/2012 aku dah start pratikal kat shah alam,..rase takot pulak aku rase,..nasib la ade kawan-kawan yang pratikal same,...moge semua nya berjalan ngan lancar,..


k la,.xdew mood pulak nak tulis story panjang-panjang..assalamualaikum semua..

seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^