temanku

28 Jan 2012

Keluarga Bahagia

assalamualaikum,..
huhuhuhuhu,..aru nie tajuk die macam best cikit kan,tapi xdew ape yang nak diceritakan pon,..saje nak update blog,karang lame xupdate mula la nak bersawang,..jenuh nak mencuci pulak..hihihi,..namapk nya demam saye xnampak kurang nya,bila siang jew mula la xlarat,malam cergas la cikit,tapi bila dah dapat 100plus,badan kembali bertenaga,tapi xtau la ecok pagi cam ne pulak,..windu la kat Shahrul,bila la nak jumpe nie sayang,..teramat windu nie,dah lame xjumpe...mesti raya nanti kan baru dapat jumpe,..itu pon lau panjang umo,(insyaallah) tiba-tiba dua tiga menjak nie dia ngade2 cikit,..asyik mintak gambar jew,tau windu,bila ajak jumpe nak kejew jew tau nya,kumpul duit nak masuk meminang ar 2!! (perasan tol)...dah xsabar ar nie,nak masuk meminang tunggu sampai saya abih belajar nyerk,ada masa ag dua tahun,itu pon lau saya nak sambung belajar ag,..awak juga yang cakap cam2,pas 2 cakap nape lame ag,.hahahahha,.lawak la awak ni!!leh pulak tengah ari tadi die bagi mesej bergambar berbunyi begini "maafkan abg cyg,abg sebenarnya dah kahwin ade anak tiga,hahahhaha" macam hampeh jew rase,mula-mula rase nak nanggis,tapi bagi abih gak,rupenya wat lawak...nie ha gambar nya,.



nie la die,bersama 'anak-anak dia' hahahahahaha...ceh!terkena aku,.dak-dak kecik nie anak kakak angkat die,bila aku nk jumpe dia jew,mesti aku tito umah akk dia nie,sporting lak 2,..maklum la,xkan nk ikt dia balik umah pulak kan,hahahahhahahaha...windu kat kau la gila!! itu la ayat yang aku selalu bagi kat dia,kitorang nie lau xbergaduh memang xleh,..k la,cukup la 2 entry tok ari nie,dah magrib nie,nak semayng dulu!

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....................

seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^