temanku

7 Feb 2012

sayang awak ketat-ketat ♥♥♥♥♥

ari nie tiba-tiba sakit ati pulak sebab xdapat kuar,.tension rasa,.pas nie malas dah nk rancang kuar,.asal nak kua je xjadi,...duk jela diam-diam kat asrama 2,..sabtu petang je aku nak cabut balik,.lau xbalik lepak sorang2 ag bagus,..balik je kejew aku tito,..rasa nak mengamuk je!! aku nie lain skit,lau kate aku nak,aku tetap akan nak,.lau xdapat macam tue la,..semua xkena,..lantak la!!

best nya la tadi MYLOVE kol,..lame pulak 2,..sweet je race,walaupun bertengkar,mencarut,gelak-gelak semua ade,,memang dah menjadi rutin hidup aku ngan si dia,.tapi dalam hati SAYANG tau!!!ikut kan ati tadi malas nak cakap ngan die,tapi windu,..cian dia,ayah dia sakit,.xdapat nak tengok,kita jauh la..moge-moge ayah die cepat sembuh(doakan sekali)..sempat la jugak berbincang pasal masa depan,..ngah mengira bajet la 2,.hahahhahaha,.hampeh punye budak,..ade kew die cakap nak jumpe tunggu ag setahun or 2 tahun,.lame nya,.padahal umah die ngn kampung aku bukan jauh pon,.sedih nya,.raya cam xnak datang jew,.. :-(
moge-moge hubungan kami kekal hingga ke jingjang pelamin insyaallah,.lau dipanjangkan umo moge-moge,..jodoh semua ditangan tuhan kan,..urmm,...tenang sikit ati aku nie bila dapat dengar suare gila die,..

sayang awak ketat-ketat 





seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^