temanku

16 Feb 2012

takde maknenya

urm,..
bosan sebenanya nie,2 yang mengatal tangan nie nak menaip,..
jeng333,..nak wat cite pasal ape nyerk????????? oo lpe lak,tajuk dah wat,tapi macam malas nka cerita,mata nie nka tertutup la,...tolong!!! saya nak tito,..pergi kjew tapi xdew kejew,serupa macam duk kat kelas masa kat ILP,..hahhhaa,.tapi kat kelas leh tito,kat sini xleh,...pratikal kat sini dah dekat 2 bulan tapi yang ngam kat sini ngan dak perempuan jew,dak laki langsung xtegur! saya malu,..hahhahaha,xdew makne nya aku nak tergedik-gedik kat depa 2,..hahahhahaha,.. pas nie blog aku penuh ngan cerita pasal member-member aku n kehidupan aku sendirian,..dah takde nak sweet-sweet nya,..tapi xtau la lau tiba-tiba ade insan yang baru yang berjaya menakluki hati aku nie(gelinya aku),..jap! farah ke nie?? nape la gedik sangat ko skunk,,..hhihihihii,..orang kate nak menghappy kan diri cam nie la,.sape lagi nak happy kan diri nie lau bukan tuan punye badan kan,.uuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!
xtau nak cakap ape,just nak cakap AKU MENGANTOK n BOSAN,...



seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^