temanku

6 Ogo 2012

Berperang Sebelum Cuti Raya

Eh3!! Dah masuk bulan 8 la. Dah 6/8 pun! Cepatnya masa tue berlalu nyerk, umur pun bukan semakin muda malah semakin tua tau. Nie fisrt update untuk bulan nie! Kalau ikutkan malas nak berupdate, tapi kena rajin-rajin jugak kan. Sebab biar peminat setia tak bosan bila terjah blog aku nie! Tak sangka dalam diam-diam, ade jugak peminat setia yang rajin bukak blog aku nie. Naseb baik aku tak leh tahu! hehehe. Takpe-takpe! Thankz la sebab sudi terjah blog aku yang banyak mengarut nie, nie just hobi waktu lapang jew. Sebenarnya takde ape pun cerita yang menarik nak dikongsikan dengan korang! Minggu nie aku terpakse buat kubu pertahanan yang semampu yang boleh untuk menghadapi perang dunia! hahahhaha. Final beb! Baru masuk study dah final kan. Mau gugur jantung nie rasanya. 3 hari tau. Subject yang sama pulak tue. Nak lari jew rasanya, tapi itu la hakikatnya. Exam kali nie paling menakutkan aku. Aku taknak "repeat"!! Walaupun aku tak minat dengan ape yang aku belajar sekarang nie, tapi aku kena LULUS gak dengan cemerlang n aku cuba minatkan sampai aku dapat result yang memuaskan. Kena bekerja keras sekarang nie! Malam nie aku restkan otak. Esok malam kembali bertungkus lumus. So buat kawan-kawan seperjuangan! Cayook2 untuk exam yang bakal kita tempuh sebelum raya. Untuk yang lain doakan aku lulus k!! ~AMIN~



seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^