temanku

29 Jul 2012

Hilangkan Bosan

Nikmat betul bila balik rumah!! Rasanya tak betah la duduk asrama kalau sabtu ahad. Lebih selesa duduk asrama dekat ILP dari dekat ADTEC. Tak tahu la pasal apew. Nasib la rumah dekat leh la balik tiap-tiap minggu tapi sampai bulan 11 nie jew pun. Pas nie dah jauh dah. Maklum la ABAH dah pencen, so duduk kampung. Rumah dekat bangi mybe jual or sewa. Nasib baik rumah my BFF ade dekat sini. Dia pun rajin melayan aku. Bila dah bersama dua-dua jadi mereng! Teman susah senang pasti bersama. Macam aku cakap tadi bila dah bersama memang dua-dua confirm tak betul. Tak kira la depan orang ramai or takde orang. Ikut dan kami je nak memekak or nak mengutuk. Semalam ikut dia keluar dengan pakwe dia pi karaoke. Tapi aku bukan jadi nyamuk tau. Sebab pakwe dia bawak member dia sekali. So deal la kan. Bulan-bulan puasa sepatutnya pi terawih tapi kami pi karaoke. huhuhu. Memang gila-gila la karok semalam. Dah la aku batuk n sakit tekak. Dan-dan mula kena nyanyi. Pulak tue banyak lagu duet pulak tue. Mula-mula malu la. Lama-lama dah tak malu dah! huhuhuhu. Masuk nie, kali kedua aku keluar dengan dia,pakwe dia n member dia. Sebelum nie keluar tapi ikut diorang pi memancing. Sebab pakwe dia n kawan pakwe dia nie memang kaki pancing. Sepanjang aku karaoke aku cukup tak suka nyanyi lagi perempuan. Tapi semalam keluar kena duet lagu "OMBAK RINDU". Ce bayangkan suara adira cam ne. Suara aku nie dah la macam lelaki, tambahan pulak sakit tekak. Memang lembut habis dah buat. Nasib baik berjaya jugak aku nyanyi! Sebelum nie g karaoke dengan ENCIK masa dekat ILP dulu kena nyanyi lagu "matahariku". Time tue keluar dengan dak-dak pingpong. ISH33!! Pelik-pelik je rasa. Dekat 3 jam jugak la semalam karok. Maklum la orang belanje kan. So ikut jela! Itu pun sebab aku dengan member dah ngantuk. So diorang pun terpaksa hantar kitorang balik. hahahaha. Ape pun enjoy jugak la semalam. Sebab hari nie aku dah kembali ke hostel. Nak tunggu jumaat lamabt pulak. Nak balik!! 



seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^