temanku

28 Jul 2012

Pulau Perhentian

Hari Sabtu yang membosankan! huhuhu. Nasib baik bulan puase tau, lau tak memang selamat la dapur aku kerjakan. Maklum la dah lama tak masak nie! Jadi gian pulok. Sedar tak sedar dah sampai hujung bulan rupanya. Tak tahu nak update pasal apew! Tiba-tiba terasa nak update satu tempat yang menarik yang aku nak pi, tapi tak tahu bila. Tempat nie dah lama aku usha. Cuma takde member je nak pi. Entah bila dapat pi pun tak tahu. PULAU PERHENTIAN yang menjadi tempat persinggahan aku nanty. Aku tertarik sebab pantai dia yang cantik. Aku pun bukan tau sangat pasal PULAU PERHENTIAN nie. Ada sape-sape yang sudi bawak aku tak?? hihihi. Nak honeymoon kat sini lorh! huhuhu






Ce tengok gambar dia! Cantek kan. Saya nak pi sini. Jom bawak saya please. :D

seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^