temanku

26 Jul 2012

Ceriakan Hidupmu

Assalamualaikum.
Bersawang gak blog aku nie setelah sekian lama tak berupdate. Maklum la buzy sikit skunk nie, huhuhuhu. Sebelum terlambat aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK. Puasa tahun nie bagi la penuh bagi yang suka langkah-langkah tue, KECUALI perempuan nyerk! Sedar tak sedar dah 3 minggu aku study dekat ADTEC SHAH ALAM nie. Pergh! Baru-baru masuk nak kena perah otak. Terasa macam menyesal pun ada. Tapi dah rezeki aku untuk sambung so terpaksa teruskan jugak. Lagi pun bukan lama sangat pun. Tahun depan dah nak pratikal, Doa-doakan la aku lepas sampai abih nyerk. Aku taknak repeat-repeat nie wey!! Kalau boleh nak abih dengan cemerlang. Study kali nie tak boleh banyak main-main lorh! Kena serius. Kalau banyak main confirm la kena repeat. Apa pun aku selesa dengan kehidupan aku sekarang. Masalah pun setakat nie takde, Cinta cintun aku dah campak jauh-jauh, tapi still mencari! :P Dah lewat dah pun, esok ade kelas so cek nak tito.


seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^