temanku

30 Jun 2012

Hikmahnya!

Alhamdulillah!
Hari nie tamat lah sudah sesi pekerjaan aku di syarikat arif corporation sdn.bhd. Banyak benda baru yang aku belajar dekat sana. Bos pun boleh terima hakikat yang kami terpaksa meninggalkan arif corporation. Terima kasih juga kerana menghargai jasa kami selama berada disana. Semoga syarikat nie terus maju. Padahal nanty parttime kat situ juga! :D . Sebelum nie aku duk pening kepala duit takde, tapi tadi alhamdulillah dapat gaji jauh dari yang aku sangka. Maklum la aku dah amek advance hari tue. Banyak jugak kena tolaknya. Cuti lagi banyak-banyak! Takpe, bersyukur dengan apa yang ada. Insyaallah 9/7/2012 nie aku daftar masuk kew ADTEC SHAH ALM! Jadi balik seorang pelajar. Ala tak lama pun, setahun setengah jew. Dah tak susah hati sangat sebab dah dekat! Sebelum nie pun dekat jugak. Saja jew! 7/7 n 8/7 nie ade kursus kahwin. Nama dah bagi tapi tak tahu la aku pergi ke tak. huhuhuh. Macam dah nak kahwin jew! Padahal lambat lagi masa nya. eeeeeeeii! Asal update blog je mula mata mengantok, maybe penat sangat kot. K la. cau dulu

#Doakan aku LULUS jpj motor n kereta rabu nie k >_<




seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^