temanku

24 Jun 2012

♥ Pertahankan Hubungan Yang Ada ♥

Assalamualaikum!
Bertemu kembali dilaman muka buka yang dipanggil tempat meluahkan perasaan. Nak tulis dalam buku diari tak minat la pulok. Sebab aku bukan la seorang yang gemar menulis. Yes! Semakin hari semakin aku ceria. Bukan kata sebab cinta nyerk! Sebab nya aku berjaya lupakan masalah yang ada. Aku anggap masalah yang datang tak pernah wujud dekat aku. Masalah aku dengan si mamat tue pun dah setel! Cuma sekarang duk pikir pasal study je la. Tadi abang aku kol suh balik kampung sebab banyak nak uruskan termasuk lah baitulmal untuk study aku. Siap tanya barang dah beli belum! Kenapa orang lain yang bersemangat nie?? AKU? Dalam dilema! Nak tepon ayah aku malas, sebab nanty dia bising asyik mintak duit jew. Aku mintak pun bukan buat pi enjoy. Aku nak enjoy pun guna duit gaji aku. Tue sebab abih :P . huahuahua. Dah la rabu nie test JPJ motor n kereta. Duit pun tak abih bayar lagi! Aduh! dekat seribu jugak ayah aku kena keluarkan untuk aku nie! Duit gaji aku memang tak leh usik la kan. Sebab nak keluar motor minggu depan! SERABUT cek nah. Sekarang nie aku duk sibuk mencari partime! Tak kisah la keje ape pon. Janji leh menampung aku. Sem nie je aku terpaksa bekerja keras cari duit! Sem depan memang dah fokus study bab dah dapat elaun. Poning kepala cek nie! huhuhuhu. Lagi seminggu lebih je nie. 1 persiapan pun tak buat lagi tau. Cuma baru siap isi borang je! :D. Naseb la aku study dekat jew. Tue 1 kelebihan sebenarnya. hohohohoho. Minggu nie aku kena tinggal sorang-sorang dekat asrama! Cian kan. Dah la wet takde! Makan maggie je tau. huhuhhuhu. Tadi aku tengok gambar budak sekolah lama aku kahwin! Sedar tak sedar dah semakin ramai member aku kahwin. Mungkin dah jodoh diorang kan. ALHAMDULILLAH la tue kan. AKU? Lambat lagi kot. Sebab aku nak sambung study lew! Tadi AKU  berborak le dengan SHAHRUL IZWAN! Sebab tiba-tiba rindu dekat dia. Apa kena mood dia hari nie. Terkeluar ayat-ayat romantik dia tue! Baru aku tahu kenapa dia sayang aku sampai sekarang. N dia tanya aku "ayg yakin ke abg nie jodoh ayg"! Aku jawab "aku yakin KOT!" Lepas tue kena marah tak serius. Selama hari nie mana pernah serius! Dia cakap kalau lepas aku study nie. Kalau nak putus pun dia relakan. Sebab tanggungjawab dia dah lepas! Aku tanya die kenapa. Dia just jawab sebab aku dah berjaya time tue. Dia kata wanita yang dah berkerjaya nanty mesti ada orang yang berkenan. OoooO macam tue nyerk. Aku cuba mencari seseorang yang boleh menggantikan kau dihati aku. Tapi still tak boleh! Jauh beza dengan kau yang aku kenal.  Ape-ape la kan! Kalau ada jodoh antara aku dengan kau tak kemana. Sebab sekarang aku tak mengharap sangat dengan sape. Sebab kau sendiri cakap kalau ada yang berkenan dengan aku. ALHAMDULILLAH. Mungkin aku dah jumpa yang terbaik. Kau cakap perempuan nie sebelum berkahwin dia akan letakkan pakwe dia yang paling terakhir dalam hidup dia. Melainkan dia dah berkahwin, Maka dia akan letakkan sisuami tadi paling utama. Betul juga! Apa pun aku tetap percayaka kau! THANKZ SHAHRUL IZWAN sebab banyak bagi aku kebebasan. Andai aku ada la pilihan seseorang untuk dijadi teman hidup. Maka aku akan lupakan segala kehidupan aku yang sekarang. hohoohohoh.



seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^