temanku

27 Jun 2012

Mengidam! :P

Yes!!
Dapat jugak aku update. Ingatkan semalam nak update, tapi line macam siput sedut lak! Tue yang terbantut tue nak update. Ha! Tengok tajuk dekat atas tue macam menggerunkan. Jangan nak pikir bukan-bukan pulak. Aku nie nafsu makan kuat! So boleh dikatakan ada jew benda yang aku nak makan.     Memang tak heran la kalau duit aku banyak abih dekat makanan! Mana badan tak semakin membulat. :D  Semalam je aku merempit pi giant sorang-sorang, konannya nak beli ayam! Tapi tak jadi, aku beli benda lain. Yang pasti makanan la. Sedar tak sedar dekat rm40 terbang! Takpe janji aku puas. hohohohoho. Nak makan MCD dah dapat! Nak makan kek coklat moist nie tak lepas-lepas lagi. Nak mintak sape belanje nyerk?? Aduh! Baru nak update panjang-panjang. Tapi mata aku dah mengantok. Cukup la untuk hari nie. Meg tengok ape benda yang aku mengidam sangat nie







Sedap nya bila dapat makan 2 benda dekat atas nie! 


seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^