temanku

29 Nov 2012

Ceriakan Hidupku!

Yeah! Cuti mid sem hampir tiba. Sebulan cuti kata kau. Terbaik la. Duduk rumah membesarkan badan la sambil tunggu orang masuk meminang! ehehhehehe. Agak-agak ade kew?
Sebelum cuti bermula kena dulu berperang dengan final exam. Alhamdulillah tinggal lagi satu paper je. subjek C++.  Memang menderita sikit ar kan. Pecah kepala aku. Rindu gila kat budak-budak ILP IPOH 2/2010. Aku rindu suasana ILP. Memang jauh beza dengan ADTEC. Tapi kawan tetap ade bersama walau pun susah dan senang. Diorang banyak bagi semangat dan nasihat dekat aku. Itu la dinama kawan sejati. 
Diorang yang membuatkan aku ceria! Yeah. Tahun depan umur aku dah 21 tahun la. Wah! Macam tak percaya la pulak. So kena la berfikiran matang sikit. Tak mau jadi macam budak-budak dah. Harap tahun 2013 nie akan menjadi tahun yang paling bermakna bagi aku. 
Sekarang nie aku nak mencari teman hidup yang baru. Cewah! Main-main lorh. Kawan-kawan sudah. Kalau dah suka terus masuk meminang. Malas nak dengar janji-janji palsu dan harapan palsu nie. Seumpama korang nie takde pendirian yang tetap. Biar la ape yang berlaku dijadikan pengajaran. Harap-harap dia sedar dengan perbuatan dia. 

SELAMAT BERCUTI KEPADA STUDENT JTM!!
dan
SELAMAT TAHUN BARU KEPADA PELAWAT BLOG SAYA

Assalamualaikum

seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^