temanku

17 Nov 2012

Sekelip Mata Kau Berubah!

Kenapa cepat benar kau berubah?
Apa salah aku pada kau sampai kau sanggup menghancurkan hati seorang insan yang lemah. Mana pergi janji yang pernah kau ungkapkan? Mana pergi harapan yang telah kau berikan? Mudahnya kau melupakan semua tue. 

Mungkin dah tertulis awak bukan jodoh saya. Apa-apa pun saya redha dengan ketentuan ilahi. Allah tue maha adil. Walaupun kebahagian yang saya dapat hanya sementara saya bersyukur dapat kenal dengan awak. Tanpa sebab dan alasan yang kukuh awak pergi tinggalkan saya. Setiap hari saya menanti jawapan yang pasti dari awak. Tapi penantian saya hanya la sia-sia. Saya tetapkan ingat awak dalam doa saya. Andai awak jodoh saya, insyaallah kita akan disatukan juga satu hari nanty. Tapi andai sebaliknya. Saya doakan awak bahagia disamping pasangan awak. Saya tetap akan tunggu awak MOHAMAD ZULHAIRI BIN HASSAN sampai la awak dah sah jadi suami orang. Masa tue la saya terpaksa relakan kepergian awak bersama yang tersayang. Saya tetap sayangkan awak dan menanti harapan yang telah awak berikan pada saya sebelum nie.





seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^