temanku

16 Mei 2012

Awex KEDAH mai!

Aku rasa macam baru je balik, tapi dah rindu sesangat kat someone yang special! bukan buah hati tau. Nie semua gara-gara dapat adik baru. Perempuan lak tue, abih la adik aku yang sorang nie touching la pas nie. huahuahua tue pun dah merungut kat IBU awat amek adik baru. Takpe! akak akan bagi kasih sayang yang sama nyerk buat adik-adik akak. Dah la aku suka budak, fisrt jumpa aku dah geram ngan kau! sampai je rawang ari tue terus beli MCD, tengok die makan punya semangat. suka tengok! Debab n pendek, jalan pon terkedek-kedek. Terasa nak balik rawang je! windu kat "awex kedah" tue. Kecik-kecik bila cakap macam orang tua, die punya loghat kedah bukan main lagi nyerk. Akak pun layan je la kamoo. Tunggu awal bulan nie aku nak balik jumpa die, RINDU sesangat dah nie kat BALQIS


COMEY kan awex kedah nie! bergaya dengan cermin mata aku. CAYUNK adik BALQIS

seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^