temanku

7 Mei 2012

IBU

Pejam celik pejam celik! sedar-sedar dah bulan 5, sekejapnya masa berlalu nyerk. untung pejam celik, buatnya pejam tak celik-celik cam ne?? huhuhu umur aku pun dah semakin meningkat dewasa. itu pun tak sedar-sedar diri lagi, peragai still macam budak-budak! hahaha sedar tak sedar gak dah 17 tahun "MAK" aku pergi mengadap ilahi. 13/5 nie pulak HARI IBU, so ape yang mampu aku hadiah kan sempena hari ibu nanti adalah bacaan yassin untuk disedekah kan kepada arwah mak. semoga die tenang disana. "saya sayang mak saya" tapi aku tetap ade lagi seorang insan yang bergelar IBU. die la ibu kedua aku. tempat aku mengadu n menumpang kasih sayang!! 







nie la ibu saya!! happening kan??? saya sayang IBU saya. tak tahu nak beli hadiah apew tuk IBU. mybe belanje makan n belikan KEK COKLAT je kot. huhuhuhu. nak balik rawang la khamis nie, IBU amek anak angkat perempuan. so nak pi jumpa adik baru. huhu akhirnya impian ibu tuk ade anak perempuan tercapai walaupun hanya anak angkat. huhu mesti adik-adik aku buli dak kecik nie nanty. tunggu la kakak korang nie balik nyerk!! dah nak siap lesen P aku nie, pas nie merayap je la keje aku ngan adik-adik aku nie. huhuhu dikesempatan nie jugak aku nak ucapkan "SELAMAT HARI IBU" kepada ibu-ibu atau pun yang bakal menjadi ibu tak lama lagi.. sayangilah IBU anda sebelum mereka pergi meninggalkan anda semua. biar sesal dahulu jangan sesal kemudian. Jangan sedih sebab putus ngan seorang PAKWE/MAKWE, tapi sedih la bila putus ngan seorang IBU/MAK/MAMA or UMMI.


Sekian dari saya FARAH SUBHI melaporkan. huahuahuahuahua gedik kan?? begini la bila dah kebosanan yang melampau, nak mesej pakwe, duk sibuk ngan kejenya. menyampah pulak aku rasa. ntah bila nak jumpa pon aku tak tahu la. ntah raya baru dapat jumpa kot. duk menunggu die masuk meminang aku pon tak tahu bila, 24 jam buzy ngan kejew. bila aku buzy kejew pandai marah aku, bila kena kat die, mula bagi alasan. nasib la aku sayang kau SHAHRUL, kalau tak memang dah kena tinggal ngan aku. huahuahua hadiah bzday kau pun ntah bila nak bagi pun aku tak tahu, dari tahun lepas bawak ke tahun nie, tahun nie bawak ke tahun depan last-last aku xpayah bagi kat kau,. abeh cerita!! kejew kat manjung balik la, leh jumpa die hari-hari n leh teman die main futsal sambil usha member-member die, huahuahua member-member kau semua dah berkahwin, kau tue ntah bila la. tunggu die masuk meminang aku je skunk nie, family dah bagi lampu HIJAU. ~saya sayang awak selamanya~



seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^