temanku

1 Mac 2012

...............

urm!
bosan nya saya,.. huhuhuhu pas 2 perut pulak lapar.. bab xmakan tengahari,.. biase la kan kejew malam duk pulak dalam aircond memang la,,, pas 2 ape lagi g masak la,... asrama kat atas OFFICE jew,.. hahahhaha,.. member masak nasik goreng kampung, pergh sedap doh,. kenyang perut saya.. semalam secara tak langsung dapat member baru, suke wat saya tersenyum sendiri, harap-harap untuk hari2 seterusnya,.. setakat nie saya hargai,.. hahahhaahha... disebabkan saya rindu kat MYBROTHER nie hadiah untuk diorang, itu menandakan saya sayang kan diorang,..


lau ARWAH MAK ade mesti die suke kan,... moga-moga MAK ditempat ditempat orang2 yang beriman,. ~amin~













































seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^