temanku

26 Mac 2012

ku syok kat dia

wink2!!!
hahahahah. aku yang kebosanan apabila kerja aku dah siap, mula la mengambil kesempatan nak update blog!!
dah perut tengah lapar yang teramat nie,. krukk2 die bunyi,. huuhuhuhuhu.. aku nie dah la tengah angau kat seseorang mamat nie.. malas la nak cakap sape kan.. biar aku je yang tau,. tapi! aku tak nak simpan perasaan nie lama-lama,. hahhahaha biar la dia,malas nak pikir pun sebenarnya,. hahaha,. sejak akhir-akhir nie aku banyak sangat memikir,. dah mula tabiat lama aku nie! macam-macam aku pikir, terutama SIAPAKAH JODOH AKU?? hahaha saja nak berangan nak "kahwin" ngan putera raja, huhuhu.. sebenarnya aku memikirkan masa depan aku,. hehehhe,. tak sabarnya saya nak balik kampung jumpa nenek,atok n abang kesayanganku,.

sambil-sambil tue kan aku nak kongsi lagu ngan korang la kat sini

 mari kita dengar


aku suka sanagt lagu nie,mula-mula dengar mengutuk tapi bila dah menghayati memang best la,..

ade lagi satu lagu yang member aku bagi untuk aku,jom usha lagu apew..


 nie member aku untuk aku,. hahhahaha,. ^_^

seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^