temanku

2 Mac 2012

takot nak BERKAWAN

salam pagi JUMAAT, penghulu segala hari!
hari nie dah masuk 02/03/2012 pon, tapi 2 hari juga la ko diamkan diri nyerk wahai enset,.. hahhahhahha,.. orang saje je! pagi-pagi lagi dah wat mood tito aq terganggu dek kerana mesej yang aku dapat dari seorang awex member aku yang berbunyi begini "jgn kol or mcej alg ag, k cekom" bgtu la... mesej 2 telah diterima pada pukul 2.13am,. jeng3!! huhuhuhu n aku pon nak kan kepastian aku bagi la mesej tanya kenape, rupe2nya diorang dah nak bertunang,. bagus la,. seronok aku dengar.. tapi asal la sampai nak putus kawan lak, bila ditanya bukan putus kawan, abih tua apew, putus tali pusat?? memang terkejut gila la,.. dia ingat aku suka kat buah hati pengarang jantung die kew? wah! tak mungkin akan jadi begitu.. aku suka bila dapat tau ko dah ada awex n aku suka dapat jadi member ko, ko la yang banyak dengar masalah aku, tak kira la besar anew pon,,. bila ko ade masalah ko selalu akan cari aku, sama gak cam aku,.. sampai aku tepon mak n adik ko,.. ko pon sama kan,.sampai gunakan keluarga ko,. serius aku suka gila berkawan ngan ko,..sanngup ko cari no aku padahal masa tu kita dah lame xcontact sebab ko nak cerita kan masalah yang menimpa diri ko,.. aq dengar je cerita ko,.. ko selalu kena maki ngan aku kan... hahahhhahha aku ingat lagi benda tu semua n then ko cakap ngan aku yang ko nak berubah,. pas 2 aku ketwa kan ko, ko marah aku.. mana la tau ko main-mainkan aku jew sebab ko kata ko suka kat aku, tapi ko terlambat masa tu,.. sebab aku dah ada pakwe,. sian ko,.. tapi aku tak nak pon kat ko, sebab ko tue gila orangnya.. n slow2 aku nasihat kan ko supaya ko berubah, bila ko dapt jew awex, mesti ko kena maki ngan aku, sebab ko suka main-mainkan perempuan.. pas 2 ko siap warning awex2 ko jangan sesekali sound aku,.. sumpah lawak beb,. bagi aku lama gak la kita berkawan kan, dah dekat 5 tahun, dari seorang musuh sampai la jadi member baik aku,.. susah senang kita bersama, walaupun umor ko lagi tua dari aku, tapi dari fizikal ko lagi kecik dari aku along,.. n ko suka kol aku,.. sampai abih kedit ko ngn aku kan,. sebab nak dengar cerita mengarut ko,. tapi itu semua dulu la..,. aku doakan ko bahagia la ALONG,.. pas nie la lau aku tak angkat or tak balas mesej faham-faham jew la,. sebab aku kesian kan awex ko, sebab dia sayangkan ko sengal,.. moga korag bahagia selama-lamanya,.

nie la member aku tu


dah la malam tadi aku sedih, sebab aku mesej ngan seorang mamat nie,. dia suka wat aku tersenyum sorang-sorang,.hahhhaha tiba-tiba dia cakap aku tak iklhas mesej ngan dia,. sebab aku tak banyak bertanya,. urm,. ntah la ,.. ramai member-member aku yang jenis memilih, aku tau aku tak la secantik anew, tup2 senyap camtu jew,..padahal korang yang mintak nak berkawan ngan aku,.. serius aku dah takot nak berkawan ngan orang lagi,. tiba-tiba aku terpikir sesuatu, aku selalu gembira sangat bila dapat kawan baru, tapi kita gak kena selalu beringat gak,.. pas 2 bila korang dah xnak kawan xkan la aku nak terhegeh-hegeh pulak kan,.. biar la takde kawan pon janji aku tak sedih macam sekarang,.. sorang-sorang member jauhkan diri dari aku,,. MANUSIA SEMUA TAK SEMPURNA WEY!!



  "kita jangan terlalu gembira sangat bila ianya baru BERMULA kerana kita akan kesedihan di AKHIRNYA" 


seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^