temanku

18 Apr 2012

Cinta kau bukan untukku...

Lama xupdate! pagi-pagi nie asyik dapat kol je dari orang-orang, ade yang cakap rindu la, ade yang ajak pi bercuti la n macam lagi la. time aku nak kumpul duit, time tue jugak la ade aktiviti best! mentang-mentang la aku nie kaki jalan. jangan la macam nie, bagi la aku lepaskan ape yang aku impikan. dah lama mengindamkan nie! cuma tak mampu nak beli guna duit sendiri. tue yang duk mengumpul duit gaji nie.


insyaallah bulan depan apa yang aku indamkan akan menjadi milikku! tiba-tiba hati nie jadi sebak. betul orang cakap kita jangan terlalu berharap sesuatu yang belum pasti bukan milik kita. salah aku jugak pi taruh hati kat dia, last-last aku yang merana. tak salah suka kat seseorang tapi jangan terlalu berharap. argh! sedihnya aku. xpela mungkin die bukan jodoh aku. semoga berbahagia dengan orang yang tersayang. >_< serabut nya fikiran aku, nak nangges dah tak terkeluar airmata nie dah. airmata pun dah kering tau! hahahahha. aku duk mengulat nie kat office. bosan takde kejew. dah la cukup la nie! aku takda mood nak bercerita banyak



seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^