temanku

8 Apr 2012

toink! blarrrrrkkkkkkkkkkkk...

toink2!
hahahhhaa, tajuk yang pelik kan? saja bosan-bosan nie. hari nie aku happy sangat! bab aku LULUS ujian komputer, mesti korunk akan cakap "bataknya dak nie" betul tak? suke ati aku la!! esok dah start bekerja. malasnya aku rasa nak kejew! tapi lau tak kejew takde duit. kena buang sikap malas tue!! so aku nak ucapkan SELAMAT BEKERJA,. hahha, penat sangat hari nie rasa! konon nya nak pi cari kejew part time tapi sume nak full time, benggang gak rasanya!! dengan duit pun dah ngah kering nie, nak tunggu ujung bulan memang lambat rasanya. terpaksa la mintak gak kat myfather duit belanje! huhu dalam-dalam takde duit boleh pulak aku pi melantak MCD n BIG APLLE, baru ingat dah berdiet! sekali, amek kau! hahahahaha so pas nie kena jauhi aku dari makanan nie buat sementara lagi-lagi nasik! memang ketara dah "gemuk" aku nie. terpaksa makan benda yang ringan-ringan je pas nie. pas nie kena amalkan makanan yang seimbang!! huhuhu..


hihiihihi,.. pas nie aku nak mam sayur ngan buah-buahan je la!  sedap apew.. makan sup sayur n salad! pergh,.. sedap kot.. yummy............ k la tito!

seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^