temanku

14 Apr 2012

Gila Kew Aku?

kemalasan melanda dalam diriku!
duk memikir apa yang nak buat ngan blog nie?? konon nya nak jadi "BLOGGER TERKENAL" tapi terpaksa lupakan hasrat, tapi tak mustahil kan! abaikan la. aku just buat blog bukan nak jadi terkenal tapi untuk meluahkan perasaan yang ada tuk dikongsikan bersama. salah kew aku nak bercerita pasal diri aku dalam blog nie? nama pun blog "aku" kan. suka hati aku la nak cakap ape pon!! maklum la saya budak baru UP la pakcik. memang cara penulisan saya macam nie. argh! sakit hati lak. janji aku buat menulis blog nie tak sakitkan hati sape-sape. kalau terasa sakit hati tak payah nak baca-baca dah blog aku nie, biar aku je baca sorang!! aku hanya seorang manusia biasa yang tak lari dari kesilapan. cukup la tue! terasa sakit kepala pulak >_<



p/s:tak suka leh jalan ok! tiada paksaan dari mana-mana pihak

seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^