temanku

9 Apr 2012

jodohku

argh!
hari nie aku terlalu suka sangat, asyik gelak jew. bila malam menjelma aku mula rasa sedih. why? i dont now la. macam-macam aku rasa sekarang. asal la ngan aku nie. betul orang kat bila usia dah meningkat, mesti kita pikir pasal jodoh kan. kadang-kadang sampai aku terpikir lau leh aku nak pergi sebelum aku temu jodoh aku! tapi siapa aku untuk tentukan semua tue. serius aku dah serik nak bercinta! menyesal gak la bila dah tertangkap ngan cinta nie, fuhh! salah kew aku nak suka seseorang?? semua orang ade perasaan cam tue kan, tapi belum tentu kita dapat orang yang kita suka. no komen la! manusia dengan janji memang tak dapat di pisah kan. korang rasa bila kita dah jadi milik orang tapi orang tue buat tak tahu ngan kita, bila dia perlukan kita baru die cari kita patut kew kita tunggu orang camtu? serius aku dalam dilema! dah 2 tahun aku tunggu die pegang janji-janji die, tapi aku terasa macam dipermainkan pun ade. argh! dah tiba masa tuk aku pilih jalan yang terbaik.



cukup la tuk hari nie!

seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^