temanku

30 Apr 2012

Perampas?

Sekian lama gak la tak updatekan!
bukan sengaja tak nak update, tapi line xmengizikan. nak update kat tempat keje pon tak leh dah! bab aku sekarang duk bahagian "marketing", memang membosankan. terasa macam nak keje tempat len pon ade, ade ke bila aku cerita kat kawan-kawan aku pasal gaji, diorang semua tak percaya! bab murah sangat. bagi aku ok la. len la aku nak kerja memang aku akan cari gaji lagi tinggi la kan. disebabkan sementara aku terima je la. nasib la aku duk asrama. so kos pembelanjaan tue kurang sangat la kuar. dari situ dah leh save sikit. kalau duk umah sewa memang tak cukup la kan. ok la! sebenar nya bukan ini yang aku nak cerita tau. ape perasaan korang bila korang dapat tau pakwe korang ade perempuan lain?? salah satu nya mesti la marah, sedih, kecewa n macam-macam la kan. aku bukan nak cakap orang rampas pakwe aku, tapi aku dah rampas pakwe orang!!! kenapa sampai jadi camtue?? memang korang akan kate aku nie KEJAM! aku pon tak tahu cam ne leh tersangkut ngan sidia! yela kan. hadirnya orang ketige dalam sesuatu perhubungan akan menyebabkan keretan dalam hubungan tersebut.. betul kan? walaupun aku tahu sidia dah ade "makwe". aku tahu die sayang sangat awex dia tue. dia cerita kat aku awex dia la yang banyak mengubah diri die!! bila aku dengar cam tue. terasa sangat aku nie penganggu hidup die! bila nak berundur balik terasa susah sangat. sebab aku dah "tersayang" kat die. aku tak nak jauh ngan die. tipu la kalau aku cakap aku tak cemburu kan?  serius aku cemburu! tapi aku still tersenyum cakap aku tak cemburu. yela siapa aku untuk menghalang semua tue! aku hanya orang ketiga dalam hidup die. aku terima die pon sebab dengar keikhlasan n kejujuran die. tak tahu la kalau die just menipu!! die cakap die tetap layan aku ngan awex die sama adil. die cakap die taknak kehilangan kedua-dua orang yang die sayang! tapi sampai bila?? adakah aku terdesak untuk mendapatkan kasih sayang sampai aku sanggup rampas pakwe orang! nie first time aku rampas pakwe orang. aku faham macam mana perasaan awex die kalau awex dia dapat tahu nanty. sebab aku pernah rasa! serius aku cakap memang aku manusia paling "kejam" walaupun orang cakap tue baru pakwe bukan suami orang lagi!






~SAYA SAYANG AWAK SELAMANYA~

seronok kew baca?? datang lagi nyerk! ~TERIMA KASIH~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Dah PANDAI baca tue,TOLONG la komen sikit!!
^_^